Rekker ikke….

Dessverre rekker jeg nok en gang, ikke det jeg vil. Men blogge litt kan jeg jo ta meg tid til tenkte jeg i dag. Jeg skulle så gjerne vært innom dere alle og lest, men som sagt går ikke det om dagen. Jeg setter så pris på dere som er innom og leser og legger igjen kommentarer til meg. Tusen takk. Dere forgyller min dag. Noe rart er det med bloggen her også???? Det tar jo en evighet å legge inn et bilde? Det har jeg ikke tid til å vente på. Så i dag blir det uten det. Ønsker dere alle en fin dag og nyt den gryende høst.

14 kommentarer
    1. Hei kjekke du!
      Tror mange av oss har denne følelsen av å ikke rekke over 🙂
      Jeg sitter iallefall med denne følelsen ganske ofte……………..
      Ønsker deg en fin dag, natheless 🙂 klem

    2. MJmettejosteinsdatter: Takk du! Dumt, men sånn er det. Jeg trodde jeg skulle få litt bedre tid i høst, men sånn ble det ikke. Nå er det noen uker med hardkjør på jobb igjen, og da rekker jeg slett ikke det jeg vil. Jobben må jo gå foran kosen. Men jeg kommer innom så fort jeg kan. 🙂 Tenkte jeg skulle lette ut et bilde eller to, med gikk visst ikke i dag????? Klem til deg 🙂

    3. Ja, slik er det her også. Når en er i full jobb kan en ikke rekke like mye som en som har stunder ledig midt på dagen også. Men som regel er de som ikke er i jobb dårlig i tillegg, så det kan nok butte i mot noen dager hos de også. Nei, en får gjøre det når en føler for det, tenker jeg. Hvis en ikke har noe fornuftig å vise fram eller prate om, så kan en like gjerne la være å blogge også. Så det er en gyllen middelvei med alt. Tenker jeg. Ha en finfin dag videre! Klem <3

    4. Tid er noe jeg skulle hatt mer av innimellom – spesielt litt flere timer mellom jobb og leggetid! Man rekker ikke med alt, og så er det ofte andre ting som blir prioritert…sånn er det bare.
      Å vente på at et bilde skal lastes opp er utrolig kjedelig – det skal helst gå superfort 🙂
      Ønsker deg en fin kveld <3

    5. Er ikke like lett å rekke over alt hver dag…så man får bare ta det når man orker..tenker jeg…Så dumt det er tregt med bilder…du har prøvd å restarte pc? HAr hendt det hos meg før..men lenge siden nå…Ha en god kveld!

    6. Jeg kjenner også på knappe dager, når jeg er i full jobb. Rekker lite blogging. Vil så gjerne både lage nye innlegg og besøke andre, men rekker ikke alt.. Helgene er bedre 🙂 Klem <3

    7. toveview: Det er så koselig å lese innlegg og skrive selv, men akkurat nå har ikke døgnet nok timer, igjen! Men sånn er det innimellom. En gyllen middelvei får det være. Klem til deg 🙂

    8. Grete: Ja, det hadde vært noe. Litt mer tid etter jobb og leggetid!!!! Men man må sove også. Ja, den nedlastinge er en prøvelse her om dagen, men det blir vel bedre igjen. Her ble det kaffe og eplekake med familien og så er det litt jobb før senga. Klemiklem 🙂

    9. Toini: Jo da, jeg har slått av og forsøkt igjen, men noe rart er det om dagen. Nå var det vel min tur da! Jeg får ta det igjen siden. Ha en vakker kveld 🙂

    10. frodith: Ja, det er ikke lett å rekke alt man vil, men vi gjør så godt det går. Helgene er fullpakkede her, så det er ikke enkelt da heller. Tror det skal bli godt med høstmørket og mer ro utover. Jeg kjenner jeg er sliten og trenger ferie etter ferien! Klem 🙂

    11. fruensvilje.blogg .no: Så hyggelig sagt! Tusen takk. Ja,døgnet har ikke timer til alt jeg må og alt jeg vil. Men eplekake ble det til besøket i kveld heldigvis. Godt ble det også. Nyt kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg