Ringen er sluttet…..

Ringen er sluttet. Jeg tar min søndagskveld! Nå er jeg totalt tom i hodet, samtidig som jeg har skuldrene høyt, er kvalm og uvel. Nok er nok, heter det, og nå har jeg visst fått nok. I dag var jeg klar med et flere års langt jobbeprosjekt. Nå  kan jeg ikke gjøre mer. Jeg tar søndagen som var i går. Da jobbet jeg, så klart jeg har rett på en frikveld nå? Men det er ikke lett å klare å slappe av etter lange tider med stress. Tror det tar litt tid, før jeg lander liksom. Sukk, jeg er så gjennom sliten i kropp og sjel.I morgen er det en ny dag, og jeg kan sette i gang med nye prosjekter. Heldige meg egentlig, som er frisk og kan jobbe. I morgen er første dagen av resten av mitt liv, og ditt…….

#foto #blogg #hverdag
21 kommentarer
    1. høres deilig ut å være ferdige med et stort prosjekt som har tatt et helt år,da unner eg deg virkelig både en og flere frikvelder,la skuldrene få tid til å senke seg og bare nyte stunden :=)

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja, over flere år faktisk. Det har vært hektisk mot slutten. Men nå er det gjort og takk for det!!! Håper jeg får ned skuldrene etter hvert! 🙂

    3. frodith: Phuuuu, ja, det har gått i 190 i det siste og det er ikke behagelig akkurat. Nå skal jeg slappe av litt før jeg fortsetter med annet. Klem til deg 🙂

    4. Kan jeg spørre hva det er du har holdt på med over så lang tid? Er det et bokprosjekt? i morgen er en ny dag, sier du. Men du, jeg tror du har behov for å hvile mer enn en dag, slik det høres ut. Ta deg en velfortjent måned med avslapping! Klem <3

    5. Det må være en stooor lettelse å være ferdig med et slikt langt prosjekt! Flinke du! Pust ut nå og nyt som fortjent – så går det lettere å fortsette på nye ting! Klem <3

    6. toveview: Ja, det var det, og det er alltid herlig når alt er klart. Hvile litt skal jeg, men jeg hviler ved å gjøre noe helt annet. Nå skal jeg kna leire og lage engler og nisser i keramikk til julemarkedet. Gleder meg stort til å få litt bredre tid til annet. Må vaske hus, rydde, fikse gardiner og foreberede hagen til vinteren også. Men først skal jeg slappe av litt og kjenne på det å være ferdig for denne gang. Takk for omtanken. Klemsiklem 🙂

    7. Margrethe: Ja, nå er det godt å puste ut, og kanskje ikke våkne hver natt og lure på hva jeg har glemt! Herlig å få litt bedre tid til andre ting en stund. Klemsiklem til deg 🙂

    8. Så spennende med bokprosjekt! Fortell?!?
      Kos deg, slapp av og samle nye krefter! Man trenger pustepauser også.
      Nyt morgendagen!
      Klemmmmm <3

    9. Ei_heks: Tusen takk! Ja, nå skal jeg slappe av en stund, før jeg begynner på nye ting. Helt herlig å være ferdig. Tradisjoner er viktig for meg og variasjoner gjennom året av merkedager, høytider og mat til det. Så dette var midt i blinken for meg. Legger nok ut bilder av boka bare vi får den fra trykk.

    10. karidansen: Hjertelig takk Kari. Ja, nå er jeg helt tom kan man si og fryktelig sliten. Det tar på en gammel dame og jobbe så mange timer hver dag, men det er så gøy når alt er klart. Nå skal jeg få ryddet huset!!!!! før jeg setter i gang med leire og keramikk til jul. Gleder meg til det nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg