Minihøstferie.

Heldige meg, i går hadde jeg en minihøstferie. Ikke nok med at jeg tok en dag fri, men sola kom også, akkurat den dagen. Det ble flere timer i skogen med barnebarnet.

Vi så etter sopp, men vi fant bare sånne røde! Giftige, men så fine å ta bilder av.Fluesoppen er vakker da.

Lykke at det har blåst voldsomt i det siste. Inne på skogen lå det mengder av kvister som hadde falt ned. Gjett om jeg bandt hjertekranser og krimskrams da! Nå er jeg klar med pynt til meg og andre i familien nærmere jul.

Så mye fine former og farger det er ute nå. Herlig å være ute i den friske luften. I dag er det tilbake til hverdagen for meg. Først litt jobb, så skal jeg kna og forme leire. Ute er det grått og stille, men sånn er høsten med sin variasjon.

#blogg #høst #farger #foto #hverdag
22 kommentarer

Siste innlegg