Bare måtte….

Det ble sånn i dag, mellom yr og regnbyger. Jeg bare måtte ut. Tåka danset over fargerik skog, og det var så utrolig vakkert. Bildene ble ikke tydelige, men jeg håper du ser hva jeg så. Jeg hadde bare med det lille, gamle kameraet mitt i lomma og det fikk fungere i det fuktige været. 

Jeg plukket meg en stor bukett med gammelt gress. Det skal få tørke godt før jeg pynter den litt opp med kongler og kunstige roser. Jeg liker skogens materialer.

Denne turen tok meg under en time, og jeg gikk ikke fort akkurat. Jeg balansert på store stokker, ruslet inn i vissent løv og gress, beundret alle de fargerike trærne og slappet av. En perfekt lunsjpause for meg. Nå har jeg fått på meg tørt tøy igjen, spist en yoghurt med havregryn, og så fortsetter jeg dagen med mine gjøremål.

#høst #foto #blogg #skog #friluftsliv #levlandlig
22 kommentarer
    1. Alt du tar i blir vakkert, så det gamle gresset får nok nytt og vakkert liv tenker jeg 🙂
      Fine bilder. Det er utrolig godt å være ute litt, selv om ikke alltid været viser seg fra sin aller beste side 🙂
      Ha en flott dag videre 🙂 Klem 🙂

    2. Ikke rart du måtte, he-he! Vakkert ute når høstfargene er våte og når skodden ligger lav. Du er så kreativ og flink til å bruke det du finner ute, synes jeg. Herlig!

    3. Victoria Larsen: Takk du! Veldig godt for kropp og sjel og bare vandre der inne under regntunge trær. Med regntøy på, så var det så fint. 🙂

    4. Så herlig å være ute i tåkenaturen, og regn er forfriskende 😀
      Nydelige bilder <3 Håper du får en fin kveld og tørr kveld :o)

    5. MJmettejosteinsdatter: Ja, det er herlig selv i sånt vær. Det gjelder bare å kle seg så man ikke blir våt. I morgen sier de sola kommer, så her er det variasjon! Klem 🙂

    6. frodith: Litt dans i mellom trærne ble det vet du, men det var ikke så mange fine løv som det du fant der du var i den gule kjolen din! Klem 🙂

    7. Margrethe: Tusen takk. Ja, det er så godt å komme ut mens det er lyst. Kveldsturene mine er i mørket under gatelyktene nå. Klemsiklem til deg i høsten 🙂

    8. Aina: Ja, det gjelder bare å kle seg riktig. Herlig å gå i lyset, selv om det var tåke. Det ble en tur i kveld også, men det var på asfalt i mørket under gatelyktene. Ikke samme stemningen, men det var mildt og fint. Kos deg i kvelden 🙂

    9. Høsten er nydelig i år som andre år, bare så fryktelig mye våtere enn jeg husker….Men jeg har sett de fine høstfargene ja…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg