Julekort?

Sender dere julekort fortsatt? Mange synes portoen har blitt for dyr, og det forstår jeg. Men det er veldig koselig å få kort i posten før jul. I år har jeg tegnet engler og laget postkort av dem. Synes de ble søte. Jeg solgte mange av dem på julemarkedet, men jeg har fortsatt en del igjen. Er du interessert, så sier du ifra i innboksen her, så fikser vi det med betaling og adresse. Håper det ikke er dumt å spørre dere. Det er bare et tilbud.

Fire forskjellige kort får du for 60,-kr inkl. porto. Sånn, ferdig med det! Ha en fin kveld 🙂

#julekort #blogg #jul #foto
13 kommentarer
    1. Jeg er av dem som sender opp til 20 julekort hvert år, men dessverre får jeg ikke tilbake mer enn 5 – 6 stykker. I fjor var det så dårlig at jeg lot julekortene fra året før være i mappen. Ellers syntes jeg det ville ha blitt litt stusselig opp i der…

    2. Så nydelige de var! og jeg sender ikke et eneste kort…og joda..det er koselig..men jeg blir alltid for sent ute, og til slutt syns jeg det bare var stress…og styr…men de kortene dine kunne jo blitt satt i glass og ramme også de!

    3. Så lekre kort du har laget! Vi har laget med egne bilder i år også – sender ca 30 julekort hvert år, jeg…. elsker det…. og elsker å få i posten (selvom jeg aldeles ikke får så mange lenger..)! Klem <3

    4. Vera Lynn: Uffda. Jeg sender rundt 40 og får omtrent det samme igjen. Utrolig artig skikk og tradisjon synes jeg. Ja, det hadde blitt skikkelig stusselig uten! Ha en fin kveld 🙂

    5. fruensvilje.blogg .no: Mange har visst sluttet med det. Men jeg er heldig å få mange fortsatt! 🙂 Jammen har jeg et kort fra deg også! 🙂

    6. Toini: Takk du! Veldig mange har sluttet med dette. Hyggelig du likte dem. Flere kjøpte kort av meg i helgen som skulle i glass og ramme på barnerom og i stuer! 🙂

    7. Victoria Larsen: Ja,mange har heldigvis tatt opp igjen denne tradisjonen. Gleder meg til å sende mine og få vakre kort tilbake. Ha en fin kveld 🙂

    8. Disse julekortene var veldig koselige, men det er ikke mange kort jeg sender nå lenger. Før sendte jeg mange, også til familien jeg snakket med hver uke. Nå blir det bare noen kort til gamle tanter og familie langt borte….eller vi ringer og ønsker god jul 🙂

    9. Veldig fine kort. Du er flink:)
      Flink å tegne du:)
      Jeg har sluttet å sende kort, men jeg lager også kort som selges på arbeidsplassen min:)

    10. Jeg har alltid sendt julekort, men det har kommet færre og færre tilbake. Så det blir mindre sendt fra meg også nå.
      Mora mi har alltid sendt julekort. Og så mye som de har flytta så har det blitt mange. På det meste over 200 kort. Det blir mye porto!
      Men det har vært nesten som hobbyen hennes. Nå er det dessverre slutt fra hennes side..
      Veldig fine kort du lager! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg