Advent snart!

Reklame |

Det nærmer seg november, om vi vil eller ikke. Vinter, advent og forventninger! Jeg har laget et adventshefte/julehefte i år. Fryktelig ego kanskje, med mine tegninger, foto, malerier, dikt, tekster og fortellinger, men jeg håper det går bra? Jeg tenkte at vi trenger noe koselig i disse rare coronatider. Innholdet er variert, som du ser her på innholdslisten her. Det er 60 sider i A4 størrelse, og koster 200 kr inkl. porto. Kontakt meg på messenger om du er interessert.  Håper det kan være til glede for mange. Jeg tegner og skriver videre. Liker dere det jeg har laget i år, så kan det jo bli en tradisjon?

8 kommentarer
    1. nei dette er ikke ego ,noen må jo lage julehefter og hvorfor ikke du :=) liker denne bedre enn mange andre jeg har sett,så mangfold er viktig for vi liker forskjelligt :=) jeg gleder meg til å hygge meg med blade ,men venter til advent

    2. Herlige hefter. Jeg ønsker et hefte hit til Kråkerøy <3 Sender deg info i morgen tenker jeg..
      Det heftet ser skikkelig fint ut! <3 Flink du…Klem.

      1. Tusen takk du. Ja, du vet jo å finne meg på fjesboka du! Ha en finfin dag. Her blir det vinterdekk på bilen. Så nå kan vinterne komme, men jeg håper den drøyer en stund! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg