Adventsglede?

 

 

 

Snart er årets julehefte klart for trykken. Tidlig er det, men skal jeg få det trykt og ut til dere som vil ha det i november, så må jeg bli klar. Det er mye jobb å gjøre, men det gir meg glede. Tror virkelig vi trenger noen pusterom i denne urolige verden. Mitt enkle julehefte på 56 sider, kan kanskje gi deg litt hygge? Jeg har fotografert, tegnet og malt, funnet matoppskrifter og tips, skrevet dikt og samlet sammen fortellinger og tekster. Alt lages av meg, så jeg må bare stå på, til det er klart. Pluss at det er greit å vite hvor mange jeg må bestille!

I år strevde jeg med forsiden. Skulle jeg lage den lignede de fra tidligere år, eller skulle jeg finne på noe annet? Det ble mange ideer, men det ble det med jenta og lykta. Likte du det? Jeg har lagt til noen stjerner til pynt etterpå, som kommer med i trykken. Det er alltid spennende å legge heftet ut til bestilling. Vil du ha et i år også, med mine barnslige påfunn og historier?  Du er velkommen til å kontakte meg på mail eller Messenger for å bestille årets hefte JULENS GLEDE. Mange av dere har jo kjøpt det de tidligere årene, så dere vet å finne meg. Samme pris som i fjor. Tohundre kroner, og da betaler jeg porto.

12 kommentarer

Siste innlegg