Aktiv dag.

Stadig er det noe som må gjøres. I dag ble det sursild, som mannen fikset, og jeg bakte kaker. Det er mange bursdager i tiden framover, og da har flere av oss med kake. Sursild er også en fin gave å få, for andre som ikke har tilgang på sild, eller lager sånt selv. Jeg bakte to kaker med gul krem. En med mandelbunn og en kokoskake. Jeg fikk slikke bollen. Heldige meg. Kokoskaka er klar nå. Mandelbunn må vente litt. Jeg skal jo ha kremen PÅ kaka, og ikke rundt den på fatet. Den måtte stivne mer. Tålmodighet må jeg visst øve på.

8 kommentarer
    1. Du er flittig det må jeg si! Sursild spiser jeg ikke, men mange sier det er godt. Kakene frister. Vel, jeg baker Verdens beste i morgen. Farsdag vet du.
      Bladet kom i dag. Du verden så mye flott. Gleder meg til å lese i adventstiden. God helg. Klem

      1. Mat må vi jo ha. Jeg er heller ikke videre glad i sursild, men jeg har da smakt. Godt man kan velge selv hva man vil spise. Glad bladet kom vel fram til deg. Klemsiklem og god helg 🙂

    2. Kjekt når man baker og kan bestemme selv hvem som får slikke bollen. 😉 Jeg kan ikke tenke meg annet enn at du er tålmodig? Men du er det kanskje mer på bygging av gårder. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg