Årets første dag…

Årets første dag går mot sin slutt. Trøtt i dag, men det er vi vel alle tenker jeg. Vi fikk en koselig kveld i går med gjester, god mat og prat.

Den første dagen ble ikke som tenkt, men hva gjør det? Det kommer vel nye dager. Her ble det gjester på rester i dag, og da ble det ingen lang trimtur som jeg hadde tenkt å starte året med. Men så trivelig å få besøk av ungdom i huset. Prat, latter og liv, er sundt det også.

Enda har jeg ikke tenkt å rydde vekk jula, som mange har gjort skjønner jeg. Her blir det jul til trettendedag, som vanlig. I morgen er det hverdag, og da starter det nye året føler jeg. Tilbake til hverdagen og en sunn livstil for bedre helse. Jeg gleder meg til å ta fatt!

12 kommentarer
    1. Nei guri, julepynten må være noen dager til… ellers så tenker jeg som deg, at det er tid for en sunnere livsstil. Jeg må ut og gå om ikke annet…

      1. Herlig med jul en stund til. Jeg koser meg med lys, juletre og pynt! Men alt det gode er det slutt på for meg nå. Det har blitt alt for mye av det de siste dagene. Nå er det hverdag. Klemsiklem 🙂

    2. Her i huset blir jula framme helt til 13 dag jul, noe som er tradisjon. Da spises det siste av julemat og godterier opp, mens julepynten pakkes ned og bort. Min første dag var helt avslappende, men i dag er jeg mer på farten og får unna litt forskjellig. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Ja, her også. Jeg har gjemt en flaske med julebrus til jula skal ut! Litt treg i starten her også, men det går seg fort til normalt igjen. Klemsiklem 🙂

    3. Riktig godt nytt år til deg og dine ❤😊

      Her så tar jeg bort nisser, røde lys og juleduker 13.dags jul. Juletreet, adventsstjerna og 7-armde lysestake får stå til 2.helgen i januar.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. der var det mye godt :=) vi fikk besøk av småttiser i går på årets første dag så da måtte vi ut og det ble både å renne på akebrett og spasere :=)
      jula skal vi ha til helga ,men níssene tok jeg ut i dag ,juletre og julelys er så koslig så det vil jeg ha så lenge som jeg kan ,skal ha en liten opperasjon neste mandag så må nok få tatt ut jula innen den dagen da jeg ikke kan gjøre det rett etter opperasjonen

      1. Koselig med besøk. Jeg rydder også vekk litt av hvert, men det meste står til neste mandag. Da blir det rydding her. Lykke til med operasjonen.

    5. Så koselig med besøk på restemat 🙂 ikke alltid dagene blir som en tror, men det gjør jo ingenting! Her blei jula rydda bort igår – rett og slett fordi jeg har begynt med årsoppgjørsovertida mi idag, og jeg blir innmari sliten på førsten. Da er det greit å gjøre minst mulig hjemme! Kos deg med jula litt til – klem <3

      1. Kjempekos. Venter med ryddingen til etter helga som kommer jeg. Venter besøk og da er det koselig å feire jule over også. Skjønnner deg godt. Jeg gjorde det samme da jeg jobbet utenfor hjemmet! Kos deg med et nytt år!Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg