Arvet en låve!

Dere som følger meg, vet at jeg forsøker meg på å bygge minihus og gårder innimellom. For meg blir de som levende, og det er artig å ta bilder av det etterpå.

I vinter arvet jeg en låve! Den er stor! 55 x 25 cm og 35 cm høy! Rød og fin, bygd av vår yngste sønn da han var seks/sju år. Sammen med det ene store huset mitt, så jeg muligheten. Han ville kvitte seg med den, og jeg tok i mot med glede.

Jeg studerte den litt, før jeg grunnet den med sort. Min drømmelåve passer ikke i rødt.

Jeg testet den litt ute i hagen, for å se om det kunne bli noe.

Joda, det var muligheter her, og jeg begynte å prøvebeise litt på veggplankene. Jeg vil ikke ha sånne glatte vegger. Men dette skulle jo være vinterarbeid????

Vi får se om jeg klarer å vente med resten? Jeg kunne ikke la være å begynne…..

14 kommentarer

Siste innlegg