Auuuuuuuuuuuuuu….

Hva i all verden har skjedd med armen min? Skal si det var månelyst i natt, men det var ikke her hjemme det skjedde. Jeg lå i senga og grudde meg til dette som skulle gjøres i formiddag. Det ble akkurat som jeg tenkte. Har andre det sånn tro???? Det ser jo ut som om jeg har sloss med en katt. Hva skjedde tror du?Test! Jeg hater å ta blodtrykktest. For det første er det vondt, og for det andre går det ikke alltid som jeg vil. På igjen. Denne gangen har jeg åtte uker på meg til å forbedre situasjonen. Diett og trim, ja vel da! Nå er det visst slutt på jula på ordentlig…..

16 kommentarer
    1. Oi, her har det gått hardt for seg ja 😯😳
      Husker den testen jeg også. Har gjort det 2 ganger og det er vondt, men nødvendig.
      Håper du får stabilisert blodtrykket. Jeg har heldigvis klart det.
      Vi må nok over på hverdagskost nå ja 🙈☺ Pannekaker, tomatsuppe, og bacon er vel ikke det beste da, men det blir det i dag 😁
      God klem ❤

      1. Uff, ja denne gangen gjorde det skikkelig vondt. Jeg skulle ta en sånn test der maskinen skal blåses opp flere ganger, men det automatiske var ødelagt, så hun tok det manuellt! Hjelp, så ekkelt, men jeg sa ikke noe. Ja, det tilbake til hverdagen på mange måter. Pannekaker hadde vi på lørdag med tomatsuppe og kokt egg, da mine tre prinsesser var på besøk. Så godt, men i dag ble det masse grønnsaker. Man får starte med et brak, tenkte jeg. I morgen blir det fisk. Klemsiklem:)

    2. åh staaakars deg. det der må ha gjort vondt. Er det vanlig blodtrykksmåling som har gjort det? En god sunn kost er bra og det finnes jo mye godt. Jeg fyller bare på med mer grønnsaker og mindre saus og sånn 🙂 Stor god klæm <3

      1. Uff, ja, stakkars meg. Det var ikke den vanlige, men en som skulle måle trykket mange ganger etter hverandre. Automatikken var ødelagt, så hun brukte den manuelt. Ikke bra.
        Ja, det er så mye god mat som er sunn, så det er bare å være flink. Sikkert resten av livet, men det har jeg bare godt av. Man kan visst ikke ha fest med godsaker hver dag, som i jula. Tilbake til hverdagen og litt sjokolade på lørdag. Klemsiklem:)

    3. dette ser ikke godt ut nei ,jeg tok blodtrykkstest da jeg begynte som testperson på et medikament mot tidlig beinskjørhet og artrose ,den blåste seg opp og målte 3 ganger etter hverandre,men fikk ikke noe merke av det,kanskje det du har gjort er noe helt annet

      1. Samme maskin, men den var ødelagt så dama kjørte den manuelt. Jeg har hatt den testen flere ganger før, men aldri fått sånne merker. Det fikses sikkert til neste gang jeg skal dit. Om ikke skal jeg si ifra at jeg ble blåstripete!!!! 🙂

      1. Takk du 🙂 Det skal ikke være sånn i det hele tatt. Jeg hadde heldigvis tatt den før, så jeg vet hvordan det skal være når sykepleieren gjør det rett!!!!! 🙂

    4. Uffa meg, dett så ikke godt ut. Og jeg skjønner testen ikke slo bra ut. Men jeg vet du klarer det. Opplever deg som veldig standhaftig. Jeg burde slått følge med regime det kan høres du skal til med.. Må få i gang noe her også. Men lykke til, neste gang kommer trykket ditt til å være mye bedre. Varm klem <3

      1. Nei, denne gangen var det ikke bare “vond” test, men den var dum også. Typisk meg, jeg er flink en stund, og så går jeg tilbake til gamle mønstre. Nå er det bare å trå til igjen, og håpe jeg klarer å gjennomføre det, nok en gang. Her må noe gjøres. Vi får heie på hverandre, for det hjelper kanskje. Klem til deg 🙂

      1. Tusen takk du. Uff, ja jeg synes de er vonde vanligvis, men dette er første gangen jeg har fått stripete blåmerker av det. Innen neste gang har de nok reparert den ødelagte maskinen, så den virker som vanlig igjen. Tenk om dette var min første gang? Da tror jeg at jeg hadde grudd meg til neste gang…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg