Bakedag.

I dag var det min tur til å bake. Det ble litt av hvert. Først honningkake som skal med på julemessen, men vi må da ha litt kaker selv også. Etter litt jobb ble det kokosmakroner og sjokoladekjeks i boksene. Lurt å starte litt med julebaksten. Vi synes det smaker best til advent. Men noe vil jeg ha i fryseren også. Nå har jeg en upyntet ostekake, kanelsnurrer med perlesukker, rundstykker og Luciaboller klare. Hvor lenge dette varer? Ja, det er umulig å si, men jeg er sikker på at det meste er borte innen jula ringes inn. Så godt som det lukter! Klart jeg måtte smake litt selv. Luksus på en mandag!

8 kommentarer
    1. Her var det jammen mye godt.. 🙂 Bakte ikke noe i fjor..muligens det blir å lage krumkaker igjen i år.. Er jo stort sett bare gutta som kommer innom her..og di er ikke såååå glad i kaker..:) ..før jeg ble syk hadde vi jo stadig kaffegjester og besøk ..så da lagde jeg mer til jul.. da gikk det fort unna med baksten.. 🙂 Kos deg med kvelden <3

      1. Takk du. Her er det stadig små og store innom som får en smak. Men jeg baker mindre enn det halve av hva jeg gjorde da ungene var små. Jeg baker det vi selv liker best og det skal være litt igjen til julaftenfatet også! Tror det blir krumkaker og rosettbakkels og jeg ønsker meg Sara Bernhard!!!!!!

      1. Ja, det duftet godt. Jeg måtte bare bake, for vi har hjemmebakt på julemarkedet i helga. Glad for det som er gjort. En hel del ble bakt til min fryse også. Godt å ha noe å ta av utover. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg