Bare måtte ha det….

Jeg hadde så lyst på varm sjokolade. Bare måtte ha det. Når nutellaboksen er tom, så er det jeg som får restene. Herlig. Med en liten slikkepott rørte jeg rundt sammen med 2 dl varm melk, og det ble verdens beste sjokolade det. Jeg hadde ikke krem, men det trengte jeg da slett ikke. Så godt å få brukt opp restene.

Men jeg hadde lyst på mer. Juice!!! Juice av klementiner. Jeg kjøpte en stor pose i butikken til nedsatt pris, og da kom jeg til å tenke på Klementinkrem. Det ble mye juice. 4 dl til kremen, og det ble satt i frysa. Jeg skal lage den kremen en annen dag, når vi har gjester. Med marengs og hakket sjokolade, pluss krem, blir det så godt. Jeg skal vise det fram når det skjer en gang utover i vinter. Resten av juicen drakk jeg elegant opp, uten å ta bilde. Gode vitaminer som vi trenger nå.

Men det er lørdag og litt usunt er lov da eller? Her ble det noen biter med hjem fra butikken. Suksessterte med mandelbunn og gul krem. Snadder. Jeg bare måtte ha det. En bit til meg og en til deg som Kari sier. Du finner henne HER!

 

8 kommentarer

Siste innlegg