Bilde etter bilde…..

I går ble det opphold mot kvelden og jeg gikk til sjøen. Nydelige farger ble det i solnedgangen og nydelig farge var det på tønnepontongene til flåta.

Blåtimen var vakker og mange svaner svømte rundt i vann uten is.

Det er en egen fredfull stemning å se på dem, men brått kan de bite etter hverandre også.

I skogkanten begynner det å spire av hvitveis. Jeg gleder meg til å gå samme turen når sidene av stien er dekket av hvite tepper med blomster.

Månen trillet og trallet over meg og svarttrosten sang. Herlig med vår. I dag skinner igjen sola, og det blir nok flere bilder på kamerabrikka i løpet av dagen.

10 kommentarer
    1. Flotte bilder som alltid i fra din kant. Så månen selv i går, og tok selvfølgelig bilde. Var som en gul ring rundt den. Nå går vi mot lengre og lysere dager, og jeg håper på bedre vær at vi kommer oss ut til Yttersia få pumpa på plass i vogna, og sjekke hva som mangler. Tenker sommeren blir tilbragt der, og reise til syden gjør vi ikke før det er trygt. God påske til deg og dine.

      1. Hei Eva! Koselig med en hilsen fra nord. Ja, månen har vært flott noen dager nå igjen. Ønsker virkelig at du får bedre vær utover.Sommer blir det hjemme her også, Norge er flott da. Kos deg masse i påsken. Klemsiklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg