Blåis….

Blåis på gata er ikke gøy, men blåisen i isbreer er fantastisk vakkert. Det er ikke noe jeg har omkring huset, isbreer altså. Da jeg fikk fikse litt selv.

Jeg støpte litt is og malte det med utblandet kondittorfarge. Da fikk jeg blåis! Synes det ble vakkert.

Jeg fylte et par melkekartonger med litt vann også, og det ble som de fineste uthugde isblokker. Jeg har sett noen som støpte i mengder av det og lagde skulptur.

Det har jeg ikke tenkt  å gjør. Ikke er det kaldt nok så lenge her til at jeg rekker å gjøre det, og ikke har jeg plass i frysa til bare tull. Der skal det jo være mat, i min fryse! Men litt gøy kan man ha.

8 kommentarer
    1. Så kjempefine de blei – det der hadde jeg jo heller ikke tenkt på! Min kreativitet er visst ikke tilstrekkelig utbygd, hihi…..! Takk for tips! Klemmer <3

      1. Artig å forsøke seg. Det ble et helt annet uttrykk enn hva jeg hadde tenkt.Jeg skulle lage en by med hus og lys men det ble bare som klosser:) Jeg får forsøke igjen en annen dag. Lykke til om du forsøker deg. Klemsiklem 🙂

    2. Hehe, nå kan du fryse ute….Trenger ikke fryseren..Men nå er det jo meldt annen værtype til uka!
      Utrolig fint med blå is! Så artig funnet på…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg