Blåtime

Det er godt å gå ut i det blå lyset i våren. Himmelen er aldri så klar som da og fuglene synger. Inne i skogen er det trollskap og rare former, som får fram fantasien. Haukene ropte over meg og sirklet høyere og høyere opp i det blå!

Men noen hadde vært så dumme at de hadde tent opp i fjorårsgresset. Hjelp for sur røyk, og det er helt ulovlig å brenne bål nå.

Om de reddet gjerdene sine vet jeg ikke. Jeg stoppet bare og tok noen bilder, og så fikk de streve med “lovens lange arm” selv.

14 kommentarer
    1. bildene ble i det minste tøffe da! og ja, det er sant som du sier at himmelen er aldri så blå som på våren. best å nyte det mens man kan. selv har jeg fått hilse på en pus som kom på besøk i hagen. hun var veldig kosete. og så har jeg sittet litt i solen, men jeg har så mye blåmerker etter å ha falt i trappa så det er vanskelig å nyte solen så lenge. skulle gjerne sittet ute hele dagen for nå er det deilig ute. ❤️

    2. Huff!😨
      Brann er skumle greier.
      Jeg syntes bildene var så vakre siden jeg trodde det var tåke, helt jeg skjønte at det var røyk.😱
      Håper de har fått slukket brannen skikkelig.
      Ha en riktig fin fredagskveld!🤗🌱🌸

      1. Takk du. Nei, å brenne bråte nå er rett og slett bare dumt. Det er jo så mye tørt fjorårsgress. Slukket ble det heldigvis fort. Kos deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg