Blir det 1, eller 2?

I år, som alle år kommer det vel nye festligheter og en 17.mai. De siste årene har jeg modig startet opp med forberedelser for å få på festdrakten min, den jeg liker best. Men det har ikke gått. Hvert år har jeg startet og gitt opp, eller jeg har startet for sent. I år SKAL jeg ha den på. Jeg har to festdrakter, så jeg kan jo bare ta den andre som er større eller? Det er en lettvint løsning som ikke løser mine helseproblemer. Men hva tror du, greier jeg det i år? Festdrakt 1 eller 2!

Denne helga skulle vært  masse fest og godteri, kaker og brus, men det blir ikke noe i år heller. Ikke annet å gjøre enn å spise frukt og gulrøtter da? Greit nok, vi får feire siden, når smitten er over. Det nytter jo ikke å be sammen folk, for over halvparten er enten redd de snart får korona, har korona, eller må ta seg av andre som er syke. Jeg får ta et glass lettbrus og være glad jeg ikke får i meg alt for mye godsaker. Tror jeg skal gå en tur ut, for det er vel trygt.

16 kommentarer
    1. Jeg krysser fingrene for at du får på deg den du mest har lyst til å ha på.
      Selv lurer jeg på hvordan min bunad vil henge på meg i år, jeg har hatt stort vekttap.
      Jeg heier på deg ♥ Klemmer godt ♥

      1. Ja, det er også et problem nå man tar av! Det er jo så mye jobb og sy ut og inn sånne plagg som bunad eller festdrakt. Kanskje din sitter like fint. Noen ganger går det bra med noen kilo mer eller mindre også. Ha en vakker helg. Klemsiklem:)

    2. Jeg var så dum at jeg sydde ut bunaden da jeg ikke fikk den på meg. Og året etterpå og videre har den vært for stor.
      Men bra å ha 2 i forskjellige størrelser.

      1. Ja, sånn kan det også gå. Det er ikke lett å sy det ut eller inn heller. Så mye jobb. Ja, lurt og ha en stor og en liten, men jeg ble nok litt lite motivert av at jeg bare kunne ta en av dem. I år krysser jeg fingrene for at jeg kan ha på favoritten. God helg 🙂

    3. Du kommer garantert inn i den du helst vil bruke – for nå er du i siget! Vær stolt – og stå på! Den koronaen blir jeg utrolig sliten av nå…. en evig redsel….! God klem og god helg <3

      1. Føler jeg er i siget og det går nedover også!!!! Ja, koronaen bare ødelegger, men vi får ta det. Mine har tatt tre doser hver, men syke er de. Så bedrøvelig. God helg. Klemsiklem 🙂

    4. Det blir den du helst vil ha på deg for nå har du bestemt deg 😀👏 Kjedelig at det ikke ble feiring i helga da. Slitsomt med korona nå synes til og meg jeg 😳 Har du bursdag? God klem 🥰

      1. Jepp, jeg har bestemt meg. Ja, det er min bursdag og det samme rotet som i fjor. Men vi får være glad det ikke er verre ting. Dette fikser vi jo likevel. Feire kan vi gjøre siden. Jeg er bare glad for at de som er syke er bedre, og at han som havnet på sykehuset, også har det greit i kveld. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg