Dagene går i ring.

For noen søledager med vind og regn. Men det er fint også. Ringer av vann i dammene er fint det.

Massevis av fargesprakende løv har allerede falt ned. Jeg samlet noen lønneløv sammen i en vanndam og lagde en ring.

En ring av hjerter ble det her. Jeg trenger litt til gravene til høsten, og noen av de bjørkehjertene skal jeg ha selv.

Jeg synes dagene har gått litt i ring om dagen og i ring går visst rådyra også. Nå ser vi dem stadig på de samme stedene i kvelden med regn og tåke. Det er ikke lett å ta bilder i sånt vær, men det går.

Jeg lagde meg en katt forrige uke. Den skal skjule en sånn radiatorholder som jeg ikke liker. Man kan ikke alltid pusse opp, så da fikk dette bli løsningen.

Det er ingen voksne som bøyer seg så langt ned at de ser de gamle rørene som stikker fram. Så nå er det blitt skjult av en katt. En katt som ikke løper i ring og gjør ugangn, ikke mjauer eller tisser på gulvet.

16 kommentarer

Siste innlegg