Den store rotedagen….

For en vakker morgen på rotedagen! Nei da, det er ikke så ille. Men lillejulaften er litt sånn rotete. Hit og dit med saker og ting, mat som skal forberedes, støv som skal feies, oppvask, rydding og i kveld er det pynting av juletreet for meg. Så var det isstjerner til terrassen. Det var ikke kuldegrader i går i regnet, så jeg har fikk satt de i frysa i går kveld. Etterpå skal de på plass. Jeg liker det litt småkaotiske på en lille julaften. Har vi husket? Burde vi? Rekker vi? Phuuuuuuu……

Men det er så koselig å ta fram og gjøre klart. Nå står risengrynsgrøten i stekeovnen, for jeg gjør det som på Godmorgennorge, og har gjort det i alle år. Så lettvint, for da slipper jeg å følge med på den. Riskrem vil vi jo ha i jula, og da blir det en grøttallerken i dag også. Lettvint middag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg