Det bugner….

Har du sett for blomstermengder. Her liker humler og bier seg godt.

Nei, dette er ikke min hage, men min mors. Gjett om erteblomstene og pelargoniene duftet.

Hun har ikke mindre enn to drivhus. Et til blomster og et til grønnsaker. Jeg fikk med meg en haug tomater hjem.

For en mengde med epler, men det er mange som er angrepet av rustsopp og av insekter. Det er ikke rogn i år, og da får visste eplene unngjelde. Enda er ikke disse eplene ferdige til å høstes, men jeg har noen andre på benken. Tror det må bli en eplekake i helga.

6 kommentarer
    1. dette var herlige bilder og hedige du som fikk med deg av gosakene ,hos oss er det bare noen få epler og dei er det makk i 4 opalplommer og litt blåplommer så en begredelig frukt høst i år

      1. Kosa meg skikkelig med min familie og hagen ja. Trist når det blir mark i frukt, men sånn er det noen år. Vi får kryssa av for bedre neste år.

    2. For en fryd å se hvordan det blomstrer og gror, og ikke minst at du har noe for humlene også. De trenger sårt hjelp av oss, så de ikke forsvinner for oss. Ha en strålende fredda, klem 🤗

      1. Knallfint i min mors hage. Der er det livlig med insekter, søte harer og fugler i massevis. Grevling, elg, rev og rådyr tasser rundt der i natten også. Ha en fin søndag 🙂 Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg