Det spirer og gror

For en vakker dag. Man glemmer jo helt at det er februar. Sol, seks varmegrader i skyggen og hagearbeid ble det i formiddag. Det var frost i bakken da vi startet, og da var lett å rake vekk en del fjorårsløv fra gresset. Løkplantene viste seg både her og der, og blåveisen bak huset har overlevd første del av denne rare vinteren.

Noen kaller det vi har for grønn vinter, men jeg synes den er mer brun! Sola gjør likevel alt vakkert. Nå har jeg klipt ned litt her og der etter at jeg tok bildene, men det gjelder å være forsiktig. Alt tåler ikke å bli klipt enda, så mye må vente. Så koselig likevel å fylle på litt ny jord her og der, og plukke inn noen kvister til driving. Tror nok jeg må gå en tur også etterpå, for nå varmer sola!

10 kommentarer
    1. Jeg synes ikke denne vinteren har vært verken brun eller grønn, men HVIT. Her i Oslo er det stadig hvitt, og veldig kaldt denne vinteren. Men i dag var det vår hos meg 🙂

      1. Hei du. Ja, i dag var det skikkelig vårlig. Men kulda sniker seg inn mot kvelden, og isen ligger på vannene inne på skogen. Fortsatt februar! 🙂 God helg til dere! Klemsiklem:)

    2. Naturen lurer oss mange steder i vinter. Var skikkelig vårstemning her forrige uke, og en dag jeg var ute og gikk tur var det som om jeg et øyeblikk glemte at det var februar måned.

      Deilig å begynne i hagen nå da.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg