Det våres!

Enda har jeg ikke hørt lerka, men nå er grågåsa på plass. Sangsvaner er det også mye av, både på vannet og på jordene, men de holder seg lenger unna folk, så det er ikke alltid det blir bilder for meg.

Fortsatt er det frost i bakken, og de som jobber med graving, sier at telen går en meter ned enda! Snøen som har smeltet, blir til store dammer på jordene.

Men det våres, og det er herlig. Vi har mye hest i nabolaget og når de begynner å komme inn over skogsveiene igjen, er det et bud om snarlig vår! Bare å nyte!

16 kommentarer

Siste innlegg