Dritt lei…..

Humor? Har jeg det egentlig? Det ser sånn ut på denne tegningen da. Når jeg kan tenke at skjærene tar på gummistøvler og hopper i søla med en paraply over seg, så finne det vel håp for meg også eller? Men i dag er en dum dag.

Jeg er dritt lei krig, restriksjoner, apekopper, korona, lite penger, livsstilsendring, klærne mine, rotet her, ugress i hagen, kaos, trange bukser og regntøy som ikke holder det de lover, prisstigning på mat og bensin, sure tanker og sure sokker, negative mennesker og det gjelder meg selv også, hundemøkk under skoa, mygg og klegg som kommer snart, stress, uventede hendelser……

Ja, jeg kunne bare fortsatt, for akkurat i dag har jeg Denstoresynessyndpåmegselvdagen!

Har du sånne dager tro, eller er jeg alene om det? Det tror jeg ikke. Noen dager er bare sånn. Jeg tar et eple, og håper på en bedre morgendag……

18 kommentarer
      1. Ja, i dag ble det sånn. Først skulle jeg bake marengskake, og den ble ikke som tenkt. Spisende? Jo da, men ikke helsprø som jeg ville ha den. Så sølte jeg ut en hel skål med sukker og det er myyyyyye det, overalt. Pluss en del annet som ikke var koselig. Men det er vel bare å sette seg ned og vente på en ny dag som har nye muligheter i seg. Klemsiklem 🙂

    1. vi er vel der alle en gang i blandt ,selv har jeg hatt en god dag ,vi beiser plattingen oppom huset og da jeg gikk på kne for å ta et hjørne sviktet kneet så jeg knappast kan gå ,akkurat slike hendelser er jeg lei ,att kroppen krangler ,så nå sitter jeg her og har dyttet i meg smertestillande og håper det går over for allurat no er det vondt å gå

      1. Uff da. Håper virkelig det benet ditt fikser seg etter en natt med søvn og hvile. Noen dager er bare dumme, men vi få håpe på en bedre morgendag. Klemsiklem og god bedring 🙂

    2. DRITT LEI! Jepsipepsi de dagene kjenner jeg til …..
      Men du har et fint bilde til teksten også 😀

      Lag deg en god god onsdag gode du <3 klem

    3. Jo, slike dager finnes for alle. Da er det lov til å syns synd i seg sjøl, skikkelig lov. Greier en å være snill mot seg sjøl i tillegg, er det bra. For kritikk har en ikke behov for på slike dager. Og det fine er at det går over. En god klem <3.

      1. Jepp, det går over og jeg er heldig som har snille mennesker rundt meg som lytter og forstår. Det er gull. Noen dager er bare dumme, men vi kommer gjennom dem også. Ha en vakker dag. Klemsiklem 🙂

    4. Vet du, det er så bra at du også skriver om en slik dag, for ofte tror vi at alle andre har det så bra, og er glade og gjør alt bra hele tiden (selv om vi vet det ikke er tilfelle)
      Du er stort sett sprudlende og kreativ og virker uovervinnelig og takler alt, men så er du et helt vanlig menneske, akkurat slik de fleste av oss opplever det.
      Litt sånn dag for meg i dag, og da kommer ofte Hufsetufsa fram 😄 Hun dukket plutselig opp på insta og snap, og da blir humøret mitt straks bedre ☺️😂
      God klem ❤️

      1. Ja, det jo sånn. Vi kan oppfatte hverandre annerledes enn hvordan vi har det. Om jeg har en dum dag pleier jeg å forsøke å skrive noe koselig på blogg for det muntrer opp meg også, men det er ikke alle dager det går heller. Ja, vi er helt vanlige med opp og ned humør og dager. Håper kvelden din ble bra. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg