Drømme…..

Jeg leste inne hos BforB, og hun er så flink til å sette ord på ting. Det trigger mine tanker også. Alle har vi vårt å streve med. Jeg har mitt og du har ditt. Mottoet mitt var før ” Never let go of your dreams!” Men i det siste har jeg liksom glemt hva drømmen min var? Det er ikke alltid lett å holde humøret oppe når det skjer så masse omkring oss som ikke er positivt bestandig. Men drømme kan vi da gjøre likevel eller? Jeg skal forsøke å gjøre det nå. Drømme litt om hva jeg vil. Hva vil jeg? Nei, det vet jeg ikke enda…..

Drøm deg bort litt! Jeg har flere av mine egenproduserte advent/julehefter igjen. De passer for tenåringer og voksne! Ikke bare barna trenger litt kos i vinteren.

Du finner informasjon på denne lenken: ~JULESTEMNING~

 

6 kommentarer
    1. Før drømte jeg mye om natten, de merkeligste drømmer som var til å le og noen til ettertanke. Jeg drømmer nok fortsatt, men husker dem jo ikke. Jeg dagdrømmer derimot en god del, og slapper jeg av å nyter jeg stunden. Når det gjelder å drømme om hva jeg hadde for ønsker om livet, har jeg egentlig ikke hatt noen. Er vel en person som for det meste tar en dag av gangen, og forsøker å nyte den som best det er. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Det er det smarteste det der og ta en dag av gangen. De voldsomme drømmene har heller ikke jeg, men noen av mine barndoms drømmer har jeg faktisk realisert allerede. Nå drømmer jeg om pent vær, frisk familie og en god advent og jul. Klemsiklem:)

    2. Drømmer mye når jeg sover, men andre drømmer har jeg lite av dessverre.
      Har på en måte resignert litt føler jeg.
      Da jeg var lita og i ungdommen, dagdrømte jeg ofte 🥰

      1. Ikke bra, for jeg tror vi trenger drømmer. Jeg var som deg for noen år siden, men bestemte meg for at det fortsatt er lov å drømme. Selv om mye av det aldri blir noe av. Svigerfar sa alltid at han drømte om “Karibien”. Men da vi spurte om hvorfor han aldri hadde spart seg til det, så smilte han og sa at vi trenger drømmer! Han ville slett ikke dit, men han drømte om det!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg