Dronninghøst!

Noen ganger får jeg en ide, tegner den og planlegger hva jeg skal gjøre. Sånn var det med årets høstfrøken også. Jeg ville krone henne til dronning i oktober.

Dere som følger meg vet jo at jeg liker å lage ting av kvister. Da vi klipte ned i hagen, tok damen form. I førsten var hun ganske så grønn, men etter hvert som høsten kom mer og mer, forsvant grønnskjæret, og hun blir etter hvert mer og mer brun.

Det var da jeg fant fram gresskronen jeg lagde i fjor. Nå er hun fornøyd. Om hun vil kan hun stå der i hele vinter til pynt. Det ble en høst for en dronning. I dag da vi spiste frokost satt kronen hennes full av kjøttmeis. Jeg skulle hatt kameraet framme, men de fuglene kommer kanskje igjen en annen dag?

4 kommentarer
    1. Så fin dame du har laget, kanskje mye snadder av innsekter i dette gresset! Blir jo en ny fuglemater dette 🙂
      Du er flink, ble ordentlig fin med krone! Og alle disse tegninene dine, de er vakre..
      God klem..

      1. Tusen takk 🙂 Kanskje jeg må stikke inn noen solsikkefrø her og der på damen!!!Koser meg veldig med kreativitet. Jeg liker jo og strikke å sy også, men det er gøy med naturen. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg