Dukkemakeover….

Det er mye som må fikses til 17.mai. Dukken min ble helt sjokkert da jeg foreslo vask og skift i dag. Jeg spurte om hun trengte briller????

Det er mange år siden jeg lagde denne dukken, så hun var full av støv. Øynene som jeg malte for evigheter siden, hadde nesten ikke farge igjen. Det var fram med vann, såpe og sminke.

Hun var slett ikke fornøyd med det jeg fant fram, selv om jeg måtte forklare at det ikke akkurat var varmt ute. Jeg klipte opp en gammel strømpebukse og sydde i vei.

Det er en ganske så drømmende og litt tankefull pike, så hun ante ikke hva som passet henne. Blått, kunne det være noe?

Nei, hun likte bedre å ikke synes så mye. Håret ble fikset og satt opp, og da ble det liv i de nysminkede øyene også.

Hun smilte ikke, men jeg så at hun koste seg og var stolt!

Så herved er oppdraget utført. Dukken har fått sin “makeover” og vi kan ønske dere alle en vakker dag i morgen!

16 kommentarer
      1. Tusen takk. Det sitter to til å venter på å bli fikset, men det tar tid. Utrolig hvor støvete ting blir etter hvert. Den ene må jeg visst begynne helt på nytt og sy ny kropp, for den var skikkelig skitten. Men det er gøy å ta vare på det man har laget for lenge siden også. Ha en fin kveld og en vakker morgendag!

      1. Takk du! Ja, nå måtte hun få en vask. Ille med de to andre på hylla, men jeg rekker ikke mer nå før helga! Hils til Salt og Pepper! Klemsiklem og ha en vakker 17.mai! Klemsiklem:)

    1. Du allmektige fader,, som du imponerer ! Ikke hver dag jeg får være tilstede i en så vakker jentes Makeover.. forresten,, noens jenter for å si det sånn 😀 Helt herlig,, ha en nydelig dag i morgen, både til deg og den jenta og resten av familien 😀 Klem

      1. Herlig du! Hun manglet jo både vipper og øyebryn, så noe måtte gjøres. Takk for hyggelige ord og ha en vakker kveld og morgendag med fruen! Klemsiklem:)

      1. Nå var det helt nødvendig. Øynene hadde krakelert helt og all sminke var vekk. Hun får sitte i sofaen en stund nå, enda det ikke lenger er moderne med dukker på den måten. Men jeg gjør som jeg vil heldigvis😁

    2. Fine frøkna <3 Det var nå jeg skulle hatt en dukke og kledd opp…! Kanskje kjøpe meg en og strikke noen søte plagg til 🙂 klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg