Eldgammel…..

Gamlebyen er gammel, det er sant, men jeg følte meg like gammel selv i dag. Vi planka å sykle til byen, men det orket jeg ikke. Så ble det bilen da, og parkering, før vi gikk en tur i Gamlebyen i våren. Sakte, som en eldgammel dame! Jeg liker det ikke. Men jeg fikk sett blomstene, spist lunsj og gått en tur på markedet.

Her som det pleier å være så koselig å gå rundt. I dag var det koselig nok, men kroppen ville slett ikke. Det ble ikke lange stunden, før vi gikk hjem igjen. Koranaslappheten har enda ikke sluppet taket i meg. Tålmodigheten lenge leve.

10 kommentarer
    1. Det er så fint i gamlebyen, og når det lir litt utpå skal jeg tilbake igjen å rusle. Har en bekjent som bor litt utenfor byen, og da har man jo en ekstra unnskyldning til å dra nedover. Ha en fortsatt fin lørdag 🥰

    2. Først, gratulerer med fin og ny header. Og ellers mange nydelige bilder. Liker veldig godt bildecollagene dine.
      Kjedelig når formen er dårlig, ønsker deg en god bedring framover. Klem <3

    3. Huff, jeg liker ikke at du fortsatt sliter med formen. Håper det bedrer seg snart nå.
      Slitsomt å ha det sånn. 😳
      Men jeg har det jo sånn hele tida sjøl selv om jeg ikke har hatt korona. Så jeg forstår godt følelsen.
      Går sakte som ei gammel dame sjøl jeg 😁
      Veldig koselige bilder! 🥰

      1. Heldigvis går det bedre og bedre dag for dag. Jeg er jo heldig at det går over. Ikke annet å gjøre enn å trene seg opp igjen for meg. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg