En klovn.

Vet du hva som fikk meg til å tegne dette? Utrolig hvordan det er med bloggvenner. Vi ser noe hos en eller annen, og så får vi liksom helt nye ideer. HER inne finner du bildet jeg ble inspiret av. Den herlige MetteJosteinsdatter knipser bilder i alle slags vær fra de fineste stedene der hun bor. Hun tar bilder av sand, is, hunden sin, bølger, stein, snøflekker, strå og så en måkeklatt! Splash, så la måka fra seg et merke på fjellet!

Jeg har selvfølgelig spurt om lov til å låne bildet hennes og fikk ja! Det er en måkeskitt på bildet? Hun så en klovn i dette mønsteret. Jeg så mye rart, men jeg så klovnen også. Ser du stjernen han har ved øyet sitt? Det inspierte meg til å tegne min klovn.

Her ser du bildene mot hverandre. Artig!

For de som ikke ser klovnen. Her har jeg lagt bildene oppe på hverandre!

10 kommentarer
    1. Herlig 😀 Fantasien er så fin og fantastisk og jo mer man bruker den jo bedre fungerer den <3 Jeg ser en svevende, dansende engel Kos deg med dagen fineste deg og stor god klæm <3

      1. Ja, det er gøy! Så du også engelen? Stilig. Jeg så den først, og så så jeg en katt, men klovnen var det også. Her var det potesiale for mange fine bilder. Men først ble det en klovn fordi Mette nevnte det! Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg