Eplekake?

Her dufter det aldeles nydelig. Jeg måtte bare ha en eplekake. Oppskriften denne gangen var ikke min egen, men den ligner noe veldig. Jeg vant Den store bakeboka til Hjemmet for noen år siden, og der var det en langpannekake med epler.

Lettvint var den å lage og det ble en hel langpanne med godt. Jeg drysset mandler over den ene halvdelen, for det liker vi. Men ikke alle vi ha det, så da kan gjestene velge i helga. Jeg skal servere den med krem og karamellsaus. Det lukter så godt at jeg vil ha det nå!!!! Ja, det ble en bit varm kake. Nydelig. God helg dere!

4 kommentarer
    1. ÅÅåå, det fikk jeg lyst på!! Men jeg får ikke lov til noe sånt om dagen skjønner du. Av meg! Kjedelige greier 😛 Kos deg du <3 klemsiklem <3

      1. Stakkars deg da! Nei da, jeg har det sånn jeg også, men tillater meg et kakestykke i helga. Kjedelig å leve på diett, men det går fint bare du ikke er alt for streng. Jeg har en “fridag” i uka. Ikke det at jeg dytter i meg all verden da heller, men da er det lov med litt sjokolade og en kake. Lykke til. Klemsiklem 🙂

      1. Her er det snart tomt for kake, igjen. Masse besøk de siste dagene, men det er jo koselig å ha noe å servere. Eplekake er så godt. Klemsiklem.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg