Er det Bjørkehornet?

Fruens Vilje viste oss bilder fra turen sin i går, og jeg ble så nysgjerrig. Du finner innlegget hennes HER! I fjor var jeg i hennes område, og så noen flotte fjell. Nå lurer jeg på om det er hennes fjell Bjørkehornet jeg så? Kan det være det til høyre eller det til venstre tro? For et vakkert landskap.

Hvem trenger Alpene liksom. Se hva vi har i vårt eget land. Det er som magi å gå i fjellene en sommerdag og få denne utsikten. Bratt og slitsomt å gå oppover, men det er verdt det. Fruen bor i de vakreste omgivelser. De som følger henne vet jo det, for hun er en mester til å ta bilder.

12 kommentarer
    1. jeg kan ikke utifra dette bilde si om det er Bjørkehornet ,det likner ikke fra min synsvinkel ,men jeg hvet att fjella kan se helt annerledes ut fra et annet synsvinkel og fra der du er har jeg ikke sett så hvem hvet :=) fine fjell er det her uansett deter sant

      1. Takk du. Jeg liker meg i fjellet, men det må ikke bli for bratt for meg heller. Flott å komme opp og få utsikt. Hit opp tok det fire timer å gå og det var nesten bare oppover hele veien. Vi hadde supervær så vi så langt. Et fint minne ble det med bilder.

    2. Innmari flott natur der Connie bor, ja…… og der Mette bor….! For oss “flatlendinger” er det stort å komme dit som det er høye fjell og tinder altså! Klemmer <3

      1. Ja, i de områdene er det så vakker og vilt. Nydelige landskap og våren der er full av blomster også. Det blir grønt og frodig med det været de har. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg