Et luksusproblem.

Ja, hva gjør man med kakerester? Jeg skal jo ut og fikset denne kakebamsen. Gjett om det ble mye til overs. Et skikkelig luksusproblem!

Kakerestene knuste jeg ved å ha alt i en plastpose og jobbe på med neven. Så blandet jeg inn 3 ss kakao og to egg, pluss resten av ostesmørkremen. Det ble kakedeig det. Inn i ovnen ved 180 grader i litt over en halv time, og så ble den avkjølt. Så spent da jeg skulle smake. Kan man skjære av en kake før man serverer den? Klart det. Jeg delte den i to og delte den ene delen i snipper. Så kunne jeg smake. Det var som en saftig brownie! Nå ligger de også i frysa. Den som er i snipper, skal få en diger klatt med stivpisket krem og masse bær i midten en dag. (snart bursdagsfeiring for flere) Den andre skal få en god sjokoladekrem. Gleder meg allerede. Ikke kast kakerester. De kan brukes til så mye nytt. Lag cakepops, eller tørk det god i stekeovnen og strø det over iskremen.

10 kommentarer

Siste innlegg