Etterskudd!

For tiden er jeg på etterskudd med alt! Jeg fatter ikke hvordan det har blitt? Det er akkurat som om Gud snurrer jorda raskere. Døgnet har i hvert fall ikke nok timer for meg. Epletrærne blomstrer allerede og det er liv overalt i naturen. Nå har strutesbregnene rullet ut sine blader og jeg rakk ikke å plukke dem i rett tid. De smaker jo som den beste asparges når de er nye. Nå har de blitt lange og vakre, før de ruller seg helt ut. Sånn de er nå, synes jeg de ligner dansende damer! Men jeg er altså på etterskudd. Ikke rekker jeg å gå turene jeg vil, ikke rekker jeg å rydde som jeg bør og ikke rekker jeg snart å blogge heller. Tror det skal bli supergodt å få noen dager fri nå, og ikke behøve å tenke på alt jeg er på etterskudd med. Kanskje rekker jeg det jeg skal til høsten? Ikke vet jeg…..

 

14 kommentarer

Siste innlegg