Falt rett ut…..

Å støpe stjerner av vann, kan lett bli kræsh! Like fort som jeg kom inn på topplista og falt jeg rett ut igjen, like fort knuser en sånn stjerne, om jeg ikke passer på.

Så stjerne på blogger blir jeg nok aldri. Men jeg har støpt mange stjerner i kulda. Jeg kjøpte små julekuler som jeg skulle pynte bordet med, og de var pakket i tynne plastesker formet som stjerner. Jeg helte vann i dem, og lot de stå ute i kulda. Så vakre stjerner det ble. Men de første knuste jeg, for det måtte to til for å få de til å stå stødig der ute. Så det ble mange støp kan man si. To og to mot hverandre!

Synes de ble vakre, og kulda skal holde i seg for noen dager. Fortsatt god jul

12 kommentarer
    1. Du er en stjerneblogger du ♥ Det er bare ikke alle som har oppdaget det enda.
      Og disse is-stjernene var jo helt bedårende. Virkelig vakre.
      Tusen takk for at du deler alt det vakre ♥ Klemmer ♥

      1. Ja, jeg blogger på min måte jeg. Jeg har jo vært toppblogger i “gamledager” med VG, men det var en annen tid og en annen måte å blogge på den gangen. Koser meg uansett med å lese de jeg kjenner, DEG blant annet. Klemsiklem 🙂

    2. Skikkelig flotte stjerner! 😍 Og hvorfor ikke du er høyt oppe hele tiden, det forstår ikke jeg. ☺
      Har vært på 100 lista noen få ganger jeg, men ikke høyere enn 78 😄
      Jeg er ihvertfall for kjedelig 😁😂

      1. Takk du. Nei, detter bloggsamfunnet her skjønner jeg ingenting av for tiden. Men jeg blogger likevel, på min måte og ferdig med det. Klemsiklem.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg