Farger i oktober

Herlig med farger i høsten. Jeg klarte ikke gå forbi gresskarene i butikken i år heller. Et ble med hjem. Flott å pynte med ute, og inne. Dette skal jeg skjære litt i, men det får vente litt.

Selv om sola var litt framme i dag, så var den ganske sløret i skydekket. Men farger ble det mot kvelden. Tenk nå er det bare tre dager til solformørkelse. Det blir spennende om vi får klarvær denne gangen, så vi kan se det den formiddagen.

Farge er det på løvet i skogbunnen også. Jeg synes det lignet gul julestjerne da jeg satte de sammen. Nyt de fargerike dagene, for snart kommer det andre tider for en stund.

10 kommentarer
    1. Disse bildene og fargene er noe som lokker fram det gode humøret mitt, ikke at det var dårlig i forveien heller 😉 Likte så godt headerbildet ditt, blir så glad av å se på det 🥰 Håper du får en fortsatt sin søndag, klems 🤗

      1. Oransje er en fin farge for en stund for meg, og så må jeg ha fram noe annet. Vi er forskjellige vi mennesker, og trenger forskjellige farger. Artig å finne på ting både ute og inne. Tusen takk. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg