Fargesmell

Hva synes du? Blir det for mye liksom? Garn av alle slag blir en fargesmell eller? Jeg liker ikke å feste tråder, men det må til, når man bruker mange forskjellige garnrester. Mønsteret finner jeg på selv underveis, så jeg vet enda ikke hvordan det helt ender.

På toppen av det, begynte jeg å brodere inn blomster også. Det ble enda mer festing av løse tråder. Men det blir gøy å se resultatet. Genseren minner meg om en genser jeg fikk i gave da jeg var førti. Mange så vantro på den fargesprakende genseren, og trodde ikke det var meg. Men hun som hadde kjøpt, den kjente meg og visste at jeg ville bruke den. Jeg elsket den genseren og var skikkelig lei meg da den var utslitt etter noen år. Nå lager jeg meg en selv, og det blir spennende om jeg kommer til å være like glad i den?

8 kommentarer

Siste innlegg