Fargeutfordring hos Frodith! Lilla

Jeg liker fargen lilla, men jeg har ikke så mye av den fargen i huset nå. Da jeg var ung samlet jeg på dette serviset. Det heter Victoria, Turi-design fra Figgio. Jeg elsker det fortsatt, men alle koppene er knust. Jeg har igjen noen asjetter og tallerkener og denne fløtemugga. Synes det er artig. Ja da, det finnes få kjøpt på bruktmarkedene, men jeg har serviser nok likevel. Men jeg tar godt var på det jeg har igjen av det. Vil du være med på Frodiths utfordringen, så finner du den HER!

12 kommentarer
    1. Ja lilla er fint – men jeg har nok heller ikke så mye av den fargen her hjemme..
      Har lest meg litt opp hos deg nå – og her var det mange fine innlegg – både på godt & vondt. Syns det var supert å lese at du klarte å adoptere litt av attituden til hun derre som slo seg i hodet.. å se på meg selv som vakker, er nok noe jeg til tider sliter enormt med, så jeg skal prøve å ha den historia i bakhodet heretter. Ellers tenker jeg at du kommer deg nok kjapt tilbake i formen du var i før du ble sjuk – så stå på, tøffa!!!!
      Og duuuuh den turkise drakten din var lekker. Den kledde du sabla godt 😍
      Håper du får en riktig god lørdag nå, da 😊

      1. Hei du, og tusen takk. Den turkise drakten tror jeg blir sommerens favoritt. Attituden må man jobbe med, og det går bedre dag for dag. Dette fikser vi med å smile! Enkelt? Nei, ikke alltid, men noen dager går det fint, og det er de dagene jeg må tenke på i hvert fall. Heldigvis er formen så mye bedre. Gleder meg veldig over det. Kos deg i helga i massevis. Klemsiklem.:)

    2. Så nydelig det servise var. Og bildene dine, hvordan du har satt sammen muggen og blomster mot den mørke bakveggen. Helt vakkert var det. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg