Februarlys

Været fortsetter å varierer i februar, som i januar. Snø, vind, kulde, mildvær, hålke og så på igjen……

Innimellom er det litt sol også, og sola varmer allerede når den er der. Fint med sollyset og livet det skaper i landskapet. Blå himmel gir håp om en vår som snart skal komme. Men hva skal vi gjøre i mellomtiden? I går  kjente jeg meg utidig og umotivert. Kroppen ville ikke det jeg ville, men jeg strikket litt, så på tv, spiste og skrev litt blogg, leste litt og så ut. Jeg burde gått ut tenkte jeg da, for å få litt “luft under vingene”. Frodith inspirerte meg. “Ta deg selv i nakken!!!!!” Jeg gikk ut, og bildene fra det skal du få se etterpå

6 kommentarer
      1. Ja, i kveld er det varmegrader igjen her, og det var jammen så glatt. Godt jeg har brodder. Tur ble det med hodelykt og refleksvest. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg