Februarstart

På igjen tenker vel du? Men jeg har aldri gitt opp å tenke helse de siste årene. Det går litt av seg selv nå. Men likevel har jeg mine ting jeg vil utfordre meg på. Februar og de neste månedenen har nye ting jeg skal klare. Jeg har en app på mobilen som heter mosjon. Der tar jeg hver måneds utfordring. Da må jeg jobbe litt med meg selv for å få det til. Noen måneder går lett, andre blir tyngre, men jeg har allerede klart et helt år med gjennomførte mål. Vil jeg klare det dette året også? Det gjelder å utfordre meg selv. Fortsatt her jeg noen ringer rundt livet som bør trimmes vekk. Det er ikke lenger bildekk, men jeg liker ikke sykkeldekk heller jeg. Så det er på igjen, med nye utfordringer. Klærne vil sitte penere om jeg får litt magemuskler.

8 kommentarer
      1. Ja, det er utfordringer, men vi må bare fortsette. Lurt med det målebåndet, for det forteller så mye mer enn vekt. Vi heier på hverandre ja. 🙂

    1. Du må jo ha blitt sprekere jo eldre du har blitt, ser nå virkelig slik ut! Tror nok du har jobbet hardt for det- all respekt.Og gratulerer med både bursdag og pensjonisttilværelse.

      1. Du er snill da, tusen takk for dine ord. Ja, det må en innsats til for å holde seg i form. Jeg er heldig som liker å gå turer i all salgs vær. Det skal jeg fortsette med ja. Ha en fin helg. Her er det sol og vakkert. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg