Festlig dag….

Ja, det ble en festlig dag, uten gjester også. Reker, egg og fiskepudding smakte godt, og en lite kake unnet jeg meg også, selv om jeg er på diett. Har man bursdag, så har man. Jeg feiret meg selv i hele går jeg.

Jeg gikk meg en herlig tur i skogen i det sola gikk ned. Her og der var det is, og stiene var hardfrosne. Fortsatt er det jo vinter, selv om det ser ut som vår også.

Jeg hadde en nydelig dag, og en nydelig tur. I morgen er det februar, og det er spådd snø. Det blir spennende, om det kommer. Nyt den siste dagen i januar for dette året.

12 kommentarer
    1. Så fint at du hadde en fin dag! Det viktigste er at du føler at bursdagen blir koselig, og det høres og ser ut til at du fikset det 😉 Fine bilder! God mandag! Klem <3

    2. Nydelige bilder her, og til og med maten så fristende ut ♥
      Ja, når det gjelder maten, så er jeg der at jeg sliter noe helt vanvittig med matlysten, så matbilder byr meg ofte i mot, men dette så godt ut, og spesielt kaken.
      Viktigst er å ha en dag man føler er koselig og spesiell ♥ Og det er kjekt å se at du hadde det ♥
      Ja, vinter er det, men her er det fortsatt ganske grønt. Akkurat nå snør det, men i morgen stiger temperaturen igjen, så da forsvinner det som eventuelt ville legge seg av snø. Jeg ser frem til å komme nærmere våren jeg 😉
      Ha en nydelig mandag ♥ Klemmer ♥

      1. Tusen takk du. Så bra du ble fristet denne gangen. Ja, det været det været. Vi får ta det som det kommer. I morgen er det allerede februar og det lysner mot vår. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg