Fikk blomster!!!

Ja, jeg fikk blomster her om dagen fra uventet hold. Det er vel egentlig Bunny som startet det hele. Du finner han HER! Han er da så snill og tenker på andre. Vi skulle dele blomster med hverandre forsto jeg. Jeg vil gi en blomst til alle som trenger det i dag. En til deg som er lei deg, en til deg som sørger. Det er nok blomster til de som er forelsket, som smiler, ler og som er uten humør eller er bekymret. Ja da, min bukett er så diger så jeg deler ut til kjente og ukjente, de som trenger det og de som aldri får blomster ellers. Noen er det til de som har alt også. Klart de også skal få en påskjønnelse. Blomster i friske farger og som vipper fint i en vase. En og en blomst, eller mange. Vi her på blogg er som en diger blomsterbukett egentlig. Jeg hilser til dere alle.

10 kommentarer

Siste innlegg