Fine dager…..

Endelig kom jeg inn igjen her. Nå synes jeg bloggen er helt dum. Jeg har ikke tatt fri frivillig, men det ble en tvungen fritid! Hva skjer her på blogg tro? Nå må vel snart ting stabilisere seg her? Men jeg har fine dager likevel. Jeg rydder og rydder og rydder igjen.Jeg fant igjen servietter jeg har samlet på. Samler ingen på det lenger tro? Joda, ganske mange gjør visst det, men jeg kjenner ingen lenger. Som barn samlet vi på mye rart som strikker, fargerike kort, duringer,papirdukker, pene naturbilder fra ukeblader, bilder av popstjerner og kjendiser.Morsomme minner.

I går hadde Barbie bursdag. Hun ble 60 år! Mange feiret nok det også. Jeg fikk ikke en sånn dukke da jeg var liten, men jeg tror jeg har en nå? Ikke vet jeg om det er Barbie eller ikke, men hun er da pen? Jeg trodde det sto stemplet Barbie på den jeg, men det står bare et årstall. Min er fra 1991. Jeg kjøpte den og mange flere forskjellige dukker på et bruktmarked for noen år siden. De fleste er gitt bort, eller brukt som kakedame. Mye rart man kan finne på. Jeg har hatt det moro selv da jeg laget dem og jentene som fikk kake var visst også fornøyde. Så dagene er fine midt i ryddingen og trøbbel med bloggen. Ute skinner sola på hvit snø og det er kuldegrader igjen. Nyt dagen!

12 kommentarer
    1. Så dumt at det er så ustabilt da…. jeg har ikke merket noe. Men jeg er ikke så ofte innom som før. Etter omleggingen har det ikke blitt så “sosialt” som det var før… så mistet litt der føler jeg… Men, men. Greit å få ryddet litt…. Ja barbie ja…. hehe. Ha en flott søndag.

      1. Ja, jeg begynner å bli ganske lei dette her. Plutselig var det min tur til å ha det ustabilt. De jobber vel med et eller annet da? Håper det snart blir orden. Ja, vi blir litt tregere noen av oss etter omlegningen. Jeg klarer ikke følge med på alt dette, eller å legge ut mange ganger om dagen. Her blir det å fortsette å blogge som jeg har gjort, og ferdig med det. Ha en flott ny uke. 🙂

    2. trøbler det mye med blogg for deg må du kontakte suport,jeg har ikke hatt noe tull siden jeg ble flyttet over på nyebloggen,uansett er det koselig å ha deg tilbake :=)
      Jeg samlet på servietter jeg også ja,jentene mine også,nå har elsdte barnebarn arvet samlingen,men tror egentlig ikke att hun bryr seg om den,i dag er barna mest opptatt med mobiler og andre spill ,trist utvikling synes eg da .Håper du får en fin søndag

      1. Jeg regnet med at litt må vi vel alle ha, før ting legger seg til rette. Jeg har jo ikke hatt stort med trøbbel før, så nå var det nok min tur. Rart det med alt man samler på gjennom tiden. Koselig med servietter, men nå har jeg ikke sett på det på lange tider, så det er tid for litt opprydning. Unger av i dag samler nok ikke på sånt nei. Kos deg videre i den nye uken .)

    3. Godt du kom deg inn på bloggen igjen 🙂 Har ikke hatt problemer jeg, men ikke vært så mye inne de siste dagene. Ikke så lett å følge opp som det var før. Og kommentarer er det jo omtrent slutt på. Nå er visst målsetninga å produsere nok innlegg for å komme inn på lista blandt de 100 😀 Mye artig du har tatt vare på.. imponert 😀 Ha en flott helg videre 😀

      1. Ja, det er dumt når man ikke kan legge inn nytt når man ønsker det. Heldigvis fikset det seg utover i helga. Nei, jeg klarer heller ikke å følge med lenger, men sånn får det være. Jeg blogger når jeg vil, og her blir det som det har vært bestandig. Den topplisten kommer jeg aldri til å klare å være på uansett, så det gidder jeg ikke streve etter. Takk for hyggelige ord og ha en vakker ny uke! 🙂

    4. Artig med slike minner. Har både papirdukker og andre minner jeg også. Brukte et ukeblad som “lommer” til å ha de forskjellige papirdukkene og klærne i. 🙂 Fint du kom inn igjen nå da. Håper det holder seg stabilt.

      1. Mye rart man har spart på. Mine papirdukker er borte for lengst. Vi lekte med de ute og det var ikke lurt!!! Ja ukeblader med lommer som vi limte litt ned i en brett, så ble det lommer. Du verden så kreative vi var. Håper bloggen bedrere seg, for den siste uken var kjedelig for meg. Ha en vakker dag! Klemsiklem 🙂

    5. Bra du koser deg til tross for bloggetrøbbel..mister motivasjon av sånt..men regner med ting stadig blir bedre..får jo tro det 🙂 Jeg hadde Barbiedukker før som jeg likte godt å leke med å lage klær til..nå har jeg ingen ! Dekorative og lekre Barbiene på bildene her da… Klem <3

      1. Jepp, det er ikke morsomt i det hele tatt. Kan tro jeg satt der og stirret da det ikke gikk å skrive inn noe som helst! Men nå er det ok igjen. Takk for koselige ord og ha en vakker ny uke! 🙂

    6. Jeg samlet også på servietter, glansbilder og plastboser! Til 50 års dagen min for tre år siden fikk jeg 50 nye servietter av mine søsken…bare for gøy. Ha ha jeg samler ikke lenger, så jeg syntes ikke det var så morsomt. Plastposer derimot legger jeg fortsatt merke til. Om jeg får en “fin” pose så blir denne ofte brukt til strikketøy eller lignende og ikke som søppelpose med en gang. Jeg var tenåring når jeg samlet poser og hadde over 2000 ulike poser. Fortsatt dukker det opp noen fra samlingen den gang, selv om de fleste er borte. Når jeg handler nå bruker jeg som regel gjenbruksnett, så plastposer er mer sjeldent her i huset.
      Blogg når du har lyst. Selv kommer jeg aldri til å legge ut flere innlegg om dagen, for det har jeg ikke tid til 🙂

      1. Så festlige søsken da!!!! Plastposer har jeg aldri samlet på sånn direkte. Men får jeg fine poser, så gjør jeg som du!Ja, jeg må blogge etter lyst og tid, ellers blir det slett ikke koselig for meg. Men vi vet da å finne hverandre heldigvis!!! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg