Fine minner.

I går var jeg hjemme i mitt barndoms rike. Noen ganger lengter jeg veldig hjem, men det tok sin tid denne gangen på grunn av den dumme koronaen. Men nå går alt så mye bedre. Jeg tok bilder av Tømmermannbiller. Hannen var ivrig, men han fikk ikke damen med på leken. Utifriluft  hadde bilde av en sånn fin bille i går også. Den kan du se HER!

Mamsen, søsterene mine og jeg koste oss masse ute i naturen. Sola skinte, men hjelp for vind. Heldigvis var det ganske lunt i skogen.

Det var godt å se hverandre etter koronaen. I hagen til mamsen blomstret det fint nå, og det ble gode minner for oss alle dette her.

8 kommentarer
    1. Koselig å være ute i skogen sammen – og være tilbake i barndommens rike 🙂

      Og du får herlige og vårlige bilder som gleder en regnfull dag 🙂

      klem

      1. Tusen takk! Hoppla, dette ble litt feil for deg som ikke har lest her i det siste kanskje? JEG har hatt korona siden påske, og da nyttet det ikke å besøke familien. De fleste av mine søsken bor i Indre Østfold, så det var dit jeg dro på mandag. En herlig dag. Jeg har fire søsken, og det er finfint. Vi treffes så ofte vi kan, og har det fint sammen som da vi var barn. Ja, jeg føler meg heldig der. Klemsiklem 🙂

    2. Ja jeg er ikke så ofte på besøk, men stikker innom nå og da. Da forstår jeg. Vi hadde det i begynnelsen av mars. Jeg hostet lenge etterpå, men var ikke så veldig syk heldigvis og det ser ikke ut som utmattelsen er blitt verre. Håper du ikke sliter for mye. Jeg må nå spørre jeg, hvor er indre Østfold? Jeg vet jo hvor Østfold er men indre og ytre, vet jeg ikke 🙂

      1. Den koronaen er mest irriterende med utmattelse for meg. Nå er jeg heldigvis så mye bedre og kan gå greie turer og fikse det meste igjen. Båstad i Trøgstad, er stedet mitt. Indre Østfold er siden 2020 Askim, Eidsberg, Hobøl, Spydeberg og Trøgstad. Mitt barndomshjem ligger ikke langt fra grensen til Akershus, altså litt nord i Indre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg