Flere dekorasjoner.

Mer blomster? Ja, hvorfor ikke. Vi trenger farger i januar. Jeg kjøpte en ildtopp og klipte av en del blomster. I bunnen av vasen helte jeg litt farget dekorsand, før jeg satte i blomstene og helte på vann. Sanden farget vannet rosa, og det var jo stilig. Her kan man jo også bruke kondittorfarge i vann om man ikke har farget sand. På toppen slapp jeg ned noen gresstrå jeg hadde fra i fjor. Har du ikke det, kan du sette ned noen tynne kvister. Fin dekorasjon ble det, til under femtilappen!

En ny dekorasjon med kunstige roser ble det også. Her drysset jeg vanlig salt ned i vasen. Så tok jeg en våt pensel og malte litt hit og dit på glassveggene. Ved å bevege vasen så saltet rant omkring, fikk jeg fint mønster der vannet var og saltet feste seg. Så brukte jeg en pinsett og satte rosene på plass. Har du ikke en sånn stor pinsett, kan du bruke en helt vanlig pølseklype.

6 kommentarer

Siste innlegg