For et liv!

Hva skal man si! Høsten er fargesprakende vakker! Denne helga fikk jeg være ute i timer, bare kose meg med å se og knipse bilder. Joda, det regnet litt også, men så skinte sola igjen!

Det bugner av rogn, og de er så fine der de henger. Selv om de er sure er de fine til å lage gele av. Jeg har lagt noen i frysa, for akkurat nå har jeg ikke tid å gjøre noe med det.

Som en eventyrskog i farger! Helt nydelig å gå på mosegrodde stier og følge grusveier med gress i midten. Jeg liker lønneløvet også, men denne gangen glemte jeg å plukke med meg noen av dem!

I dag er det første vinterdag. Det er ikke lenge dette fargespillet varer, så det gjelder å nyte det, mens man kan. Her lukter det vondt i dag, men det er bare godt. Hverdagsmiddag med familien er ikke dumt! Fårikålgryta koker!

10 kommentarer
      1. Ja, det er så vakkert nå at jeg skulle ønske det varer en stund. Men man vet jo at det snart daler ned til bakken. Hyggelig du tittet innom meg med kommentarer! Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg