For store sko….

Spagettiarmer og -ben! Cernitleire er gøy å lage ting med. Dere som følger meg på Insta har sett denne frøkna i dag. Artig å lage. Det er jo bare å varme cernitleire opp i hånden, og så er den myk og fin til å forme. Jeg lagde en litt oppgitt frøken med alt for store sko! Det er ikke lett å fylle andres sko. Her har frøkna forsøkt seg på mammas sko, og hun leker fin dame. Har du gjort det noen gang?

Hold balansen. Øve og øve. Høye heler er ikke lett, og ikke det greit å bære håndveske heller.

Jeg forsøkte meg fram med piken og lurte på om hun kunne bli en engel til jul?

Det ble hun lett, med to heklede stjerner som vinger. Nå kan hun pynte opp sammen med et bittlite lysende tre. Etter jul, blir hun bare en liten pike igjen. En liten pike som forsøker å fylle andres sko….

12 kommentarer
    1. Utrolig fin ..og dekorativ der hun sto i store sko… <3 Å ja da har kledd meg ut med mammas klær og sko mange ganger da jeg var barn.. <3 Klem til deg <3

    2. Du verden så flott jente og engel! Utrolig hva du er dyktig. Du får flotte figurer og du er også meget kreativ. Engelen ble nydelig! Klemmer..

      1. Tusen hjertelig. Det er veldig gøy å lage ting selv da. Her blir det nok alt for mye av sånt, men det er jo hyggelig å gi bort også. Klemsiklem:)

      1. Takk du. Cernitleire er kjempegøy. Jeg har brukt det til mye opp gjennom årene. Lett å bare steke det i stekeovnen også,eller koke det i vann.Husk at denne leiren er veldig hard når du får den i hånden, men du myker den lett opp med dine varme hender. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg