Forandring?

Ja, jeg føler jeg trenger forandring på alt. Selv om det er kaldt ute, så gryr våren. Jeg trenger forandring på hus og hjem, på vær og vind og på meg selv. Det jeg trenger er en skikkelig regndag etter alle disse solskinnsdagene. Naturen trenger å vaske seg skikkelig, før våren kan overta. Litt regn nå, kan rense lufta og slippe fram lyset etterpå.

I dag satte jeg i gang i kjøkkenet. Men det har så lett for at de samme tingene blir satt tilbake på samme plass. Jeg har ikke alltid tid til både å vaske og å forandre. Men bare det  å kjenne dufte av rent er jo en forandring til det bedre.

Fortsatt er det islagt her og der, men isen er dag ikke kjedelig den heller. Skikkelig dekorativt kan det være med fjorårsgress og løv imot det hvite. Forandring fryder heter det jo, og det trenger jeg nå.

18 kommentarer
    1. Flotte bilder synes nå jeg. Hadde så store planer men får ikke gjort stort. Her nord skinner sola og snø har vi. Må vel vente på våren med lengsel. Sykehuset i morgen, røntgen og lege. Blir lang dag. Håper at bruddet har grodd som det skal, og at ukene kan fly. Ønsker deg en fin dag. Klem

      1. Takk du. Nei, du kan vel ikke gjør det du vil nå. Føler med deg der og håper alt går fint uten operasjon. Du får slappa av så lenge med å lese eller se på tv. Klemsikleme 🙂

    2. Jeg har også følt på en gryende lyst til å rydde og forandre rundt meg. Det er vel best jeg lager meg en kopp te og legger meg under pleddet til jeg kommer på bedre tanker, hehe 😀

    3. Noen ganger må man ha forandring, og det skal ikke store forandringen til for at det føles bedre heller.

      Fine bilder i dag også. Jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg setter sammen bildene slik du gjør det. på bloggen. Det er så fint å få de satt sammen litt.

      Ønsker deg en god dag videre! God klem 🙂 <3

      1. Takk du. Ja, jeg kjenner på at jeg må forandre på litt her nå. Men de er ikke så mye som skal til. Bildekollasjene mine lager jeg i et program som heter Picasa. Jeg har jobbet med det programmet i mange år, og jeg liker kollasjer til både fotoalbum og blogg. Programmet er gammelt, men det fungere fortsatt det. 🙂 Klemsiklem:)

    4. Godt med forandring vettu…hjelper å ordne og bytte på ting og tang inne og en ny duk her eller der..
      Man blir jo lei – seg selv, etc. etc…..Noen ganger kan tilværelsen bli litt satt! Klemz….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg