Forbilde

Har du forbilder? jeg har mange men en av dem er min egen mor. Hun begynte ikke å trene før hun var seksti! Nei, hun startet ikke på treningsinstitutt med personlig tre trener. Hun begynte å gå, lange turer. Noe hun aldri hadde gjort før. Men det hun gjorde av livstilsendinger den gangen, har hun fortsatt nytte av nå, over tretti år senere. Hun sier til oss at det ALDRI er for sent å forandre seg. Det er jo så sant. Min mor går tur hver dag fortsatt, men ikke så lange nå. Hun strekker og tøyer litt, er aktiv og med i samfunnet, men koser seg også med mat og kaker. Men det gjelder å holde igjen litt. Noe kan vi unne oss, men ikke hele tiden. Jeg vil bli som henne, og da må jeg gjøre min innsats. Nå er det min tur til å få en god livsstil for resten av livet.

 

8 kommentarer
    1. Det er så flott å lese om moren din. ☺️ Svigerfar går også turer for å holde seg i form, og folk er imponert over at han klarer det så mye syk som han har vært. Men han har alltid gått på etter sykdom. Viktig å gå i naturen sier han, og synes ikke noe pø treningssentere 😄

      1. Så flott å se aktive eldre. Det gir virkelig helsegevinst å bare være litt i bevegelse hver dag. Min mor har aldri vært på et helsestudio. Men hun er så myk fortsatt, at hun fikser til og med bena sine selv uten det minste problem.
        Naturen er gull for meg i hvert fall. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg