Formbunn eller -topp

Føler meg nesten litt på bunnen i dag. Svimmel og rar! Det er som om jeg har hatt influensa med feber og det er første dag oppe igjen. Men det går over. Jeg har bare fått den tredje vaksinen. Det er jo godt jeg ikke har korona.

Ikke annet å gjøre enn å ta det med ro når kroppen streiker. Jeg har strikketøy, hobbysaker og tv, så det går fint. Blir jeg for sliten, så er det bare å legge seg litt. Snart er jeg på topp igjen. Jeg jobber mot det. Formtopp! En dag av gangen med sunt kosthold og turer ut i  naturen. Jeg heier på meg selv og forsøker å gå fort, spise nok og sundt, smile til meg selv i speilet og love meg selv, at nå er det nok. Heretter skal jeg være flink, men ikke på lørdager da!  En dag i uka er det lov å kose seg, men det var i går…..

12 kommentarer
    1. Nydelige dekorasjoner på bildene her. Og den oppskrifta di burde jeg kopiere, dette klarer du. Jeg heier også på deg. Håper reaksjonen går snart over, kjedelig når en blir satt ut. Nyt dagen din, gjør bare akkurat det du har lyst til. Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, jeg jobber på mot bedre tider forn kropp og helse. Bedre i dag etter den sprøyta, i går orket jeg ikke strikke en gang. Men snart er jeg på topp igjen. Ha en fin ny uke. Klemsiklem:)

      1. Ja, i går orket jeg ikke strikke en gang. Blogg fikk være blogg, og jeg satt mest under pleddet småsov og så på tv. Godt det går over. Jeg var jo forberedt på ubehag, i og med jeg var syk begge de andre gangene. Klemsiklem:)

    2. Det beste etter dose 3 er å slappe av og ta livet med ro. Selv gikk jeg ned for telling dagen etter, og var kjempedårlig. Heldigvis var det over på dag 2 😊 Så flotte dekorasjoner du har laget.

      1. Takk du! Ja, det er bare å ta det som det er. Jeg tar en dag av gangen. Nå på morgenen kjennes det ganske greit. Føles som om jeg har stått opp etter influensa liksom. En dag av gangen. Klemsiklem:)

    3. Kjedelig med sånne bivirkninger altså! Håper det går seg fort til! Du er flink – en dag av gangen – og lørdag er en kosedag! Klemmer <3

      1. Ja, det er litt dumt, for noen kjenner jo ikke noe. Men vi er forskjellige. Jeg er ikke halvparten så syk som sist i hvert fall. Det går seg til! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg