Første dag….

Etter mange prøvelser  i dag,  kom jeg da endelig inn på bakrommet i bloggen så jeg kunne hilse dere og det nye året velkommen med farger! Nyttårsaften hadde sitt eget lille ekte fyrverkeri før det mørknet.

Hva vil det nye året bringe? Det vet ingen av oss, men jeg legger opp til et flott år med mange gode opplevelser. Jeg har ikke funnet en plan enda, men jeg driver å skriver på et ideark. Hvert år lager jeg meg et sånt ark med tanker over hva jeg vil videre. Moodboard, heter det visst så fint. Noen av mine årsark er fulle av ord, noen er fulle av bilder i friske farger og noen er ganske så grå. Hva som årets ark vil bli fylt opp med, aner jeg ikke enda. Jeg er klar til å fylle det med litt av hvert personlig, men det viser jeg ikke her. Fjoråret var et slitsomt år med mange prøvelser, sykdom og vond død i min nærhet, motgang og motbakker. Ordet for 2018  var Balanse.  2019 har fått ordene Stø kurs! Et skritt av gangen og en strek av gangen, skal til for at arket blir innholdsrikt og fullt når dette året er omme.

20 kommentarer
    1. Godt nyttår 🙂 Elsker sånn vakker himmel .. Man får ta et skritt av gangen ja og håpe på mange gode øyeblikk 🙂 Har fått med meg flott oppsummering av året som var..og tanker om et år med utfordringer… Gode øsker for 2019 til deg og dine <3

      1. Takk du! Ja, sånne himler er magiske. Jeg tror vi får mange av dem dette året også.:) Et nytt år kan få tankene i sving. Utfordrene og spennende, men også litt skremmende fordi så mye forandret seg i året som gikk. Men det er vel bare å ta et skritt av gangen og se hva som skjer framover. Klem til deg 🙂

    2. Godt nyttår til deg. Så fint og lage et ark ned bilder og ord for det nye året. Leit å lese at du har vært gjennom et tungt år. Balanse er et fint ord. Jeg trakk et englekort i gårkveld og fikk harmoni. Balanse ig harmoni er viktig. Håper året ditt blir fint, med mange farger. Ser fram til bildene og orda dine. Klem<3

      1. Hjertelig takk! Jeg har laget et sånt ark i flere år etter hverandre nå, og det er ganske gøy å se hva jeg har skrevet og markert som viktig. Harmoni er fint og balanse, men hos meg kom ordene stø kurs denne gangen. Jeg tror jeg trenger stablilitet og trygghet dette året, så det ønsker jeg meg på mitt ideark. Hyggelige ord fra deg som jeg skal tenke på. Ha en vakker kveld 🙂

      1. Ja, det er lurt å gi meg selv noen stikkord for hva jeg skal jobbe videre med i det nye året. Det var en så fin solnedgang her i går kveld, og den i kveld var også fin selv om den var mye gulere i fargen. Ha en fin kveld 🙂 Jeg tok meg litt marsipan og feiret en ny dag i et nytt år!

    3. Ja, jeg har følt at det ikke var noe greit år for deg, sånn på det meste. Jeg synes også det var en del dritt i 2018, selv om det var en del fint også…Vi satser på bedre tider i dette året vennen <3 Klemmer<3

    4. godt nytt år,og jammen var det en fargerik start for deg :=) vakkert.
      Vi må håpe det nye året bringer flere gode opplevelser en vonde,lurt å lage seg et sånt ark ,skal prøve å fylle mitt år med gode ting også,så får vi bare håpe det blir et godt år for oss alle

    5. Så lurt å ha en plan…. her går det “på lykke og fromme” som det heter! Gleder meg til å ta orntlig fatt på det nye året! Fine bilder her også! Klemmer <3

      1. Jeg liker å planlegge, men det blir ikke alltid etter den planen likevel! 🙂 I morgen er det hverdag og så er vi i gang igjen tenker jeg. Takk jeg ønsker det fine dager i et nytt år. Klemaiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg