Fredag!

Fredag, og siste dagen i september for i år. Hva vil oktober bringe? Det blir jo spennende. I dag lå tåka her i morgentimene. Etter hvert steg den opp igjen og sola kom, men over sjøen lå tåka som et lokk ganske lenge. Veldig høstlig og drømmende…..

Her ryddes det om dagen. Nå er sommersesongen over, og bobilen må tømmes for sko og klær, mat og diverse. Heldigvis er vi to om jobben. En bærer inn og en rydder vekk. Gjett hvem som gjør hva? Nei, vi veksler faktisk på de oppgavene her. Nå har jeg plutselig et vinterforråd av tannkrem og såpe, krydder og tørrvarer. Det er så godt i disse tider. Vinteren banker snart på døra og vil inn og da er det så godt når alt er i orden til den sesongen også. Jeg må få inn noen planter også i dag. For i morgen skulle det visst regne her, og da vil jeg kose meg inne.

 

 

8 kommentarer
    1. Litt rart å tenke på syntes jeg, at september er over, og i morgen tar vi skrittet inn i oktober. Måneden da det meste av landet kan få de første kuldegradene. Campinglivet er også over for i år, selv om vi fortsatt kan få noen gode høstdager enda. Ha en fin fredda, klem 🤗

    2. Tenk på at det er siste dag i september, og vi går for alvor over i oktober måned. Synes september har gått rasende fort.

      Her hos oss har vi hatt en kjempefin september med mye sol og oppholdsvær. Det gjør at høsten ikke virker så lang.

      Mørke høstkvelder er koselig å bare kose seg inne med lys og under et pledd 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja, jeg er så heldig at jeg liker alle årstider. Men det er vemodig med høsten synes jeg og alt som skal gå til hvile. Godt det er fine farger en stund første. Klemsiklem:)

    3. Så var bobilsesongen deres over da…. vemodig….! Min varer litt til faktisk – en to-tre uker, tenker jeg! Til helga skal jeg ha med meg prinsessa mi! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg